divendres, 19 de gener del 2018

Escola Bonavista

Hola companys/es,

La meva segona substitució d'aquest curs, l’estic fent a l’Escola Bonavista de Tarragona.

Estic fent de tutora de la classe dels gegants de P5. Estic molt contenta perquè els nens i les nenes m’han acollit molt bé i són molt treballadors i afectuosos.

Estem treballant la unitat de les joguines antigues i, la veritat és que m’ho estic passant molt bé, recordant la meva infantesa; també estem preparant la màscara de carnaval i, moltes coses més...



Vull donar les gràcies a l’escola per l’acollida que m’han fet i, en especial, a la Jose, la meva companya de P5 i l’Àngels. Elles, m’han ajudat a adaptar-me i m’han fet sentir molt bé des del primer moment.

En principi, estaré 15 dies però, com ja sabeu, el món de les substitucions és un misteri constant.

Fins la propera.


Si voleu veure que fan a l’Escola, cliqueu a sobre de la imatge i anireu al seu bloc.