dilluns, 14 de setembre del 2015

Escola Montoliu de la Riera de Gaià

Hola amics i amigues!
Demà dimarts començo la meva primera substitució d'aquest curs.
Estaré 15 dies fent de tutora de P5!!
Si voleu veure com és l'escola cliqueu damunt de la imatge i accedireu al seu bloc

Hola companys/es!
Avui, 28/09 he acabat la meva substitució a l'escola Montoliu de la Riera de Gaià. La veritat és que m'ha fet molta pena deixar aquesta escola tant acollidora. A infantil, treballen sense llibres i per projectes i, al tenir pocs nens/es per aula, es pot treballar molt bé. A l'escola, es respira un ambient molt agradable i això és d'agrair.
Des d'aquí vull donar les gràcies a tot el claustre del centre per l'acollida que m'han donat. Especialment també vull donar les gràcies pel seu suport i companyia a les meves companyes i company d'infantil i a la Rocio ja que, gràcies a ella he pogut estar en una escola molt maca.
Desitjo que passeu un gran curs.
Fins aviat!!