dilluns, 24 de novembre del 2014

Escola Pompeu Fabra de Cunit

Hola!! Aquest any, per primera vegada m'ha tocat una substitució fins a final de curs. Des del dia 27 d'octubre que estic a l'Escola Pompeu Fabra de Cunit. La veritat és que estic molt bé. Faig de tutora de P3 a la classe de l'Ós Bru. Tinc unes companyes que m'han ajudat molt i uns infants maquíssims. Si voleu veure què fem a l'escola us deixo l'enllaç del bloc d'educació infantil, només cal que cliqueu a la imatge de l'escola. Fins aviat!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Vicky!!! El Nil i la seva família t'enviem molts petonets!!! Com a mami del cole i companya estic encantada que hagis aterrat al nostre cole! Vals molt més del q tu et valores!!! Podràs amb tot i més! I si em necessites... Ja saps on sóc!!!! Muaaaaaaa!!!! Nil, Àlex i Sandra.

Vicky ha dit...

Hola Sandraaaaa!!!
Quina il·lusió tenir un comentari teu al meu bloc. Fins avui no havia entrat, jijijiji. Gràcies per les teves paraules, són com una gran abraçada que em carrega les piles.
I gràcies per confiar en mi i estar sempre al meu costat.
Muassssss!!!