divendres, 26 d’octubre del 2012

FIRA TOCAT DEL BOLET

Bona tarda a tots i a totes,

Com ja sabeu, encara estic esperant la meva primera substitució. 


Durant aquests dies, que passen lentament, vaig fent coses a casa, preparant material, mirant ofertes de feina i enviant currículums, i a més, un dia vaig veure que feien una fira de bolets a Tarragona, i ja sabeu com m'agraden els bolets, sobretot anar-los a buscar.

Doncs resulta que a la fira TOCAT DEL BOLET que es celebra aquest cap de setmana al Palau Firal i de Congressos de Tarragona feien un concurs de cuina i, com de temps en tinc mooooooooolt, vaig decidir participar enviant una de les meves receptes preferides amb bolets: crestes amb carbassó i camagrocs. 

Quina ha estat la meva sorpresa quan avui m'han comunicat que havia guanyat el 1er premi!!! La veritat és que després de tants dies desanimada, veient com els nomenaments no avancen, aquest premi ha estat com la pluja d'aquests dies, refrescant i agraïda i, com és diu normalment, després de la pluja, sempre torna a sortir el sol....

Records....

Si voleu informació de la Fira TOCAT DEL BOLET cliqueu a la següent imatge:


Aquí us deixo unes fotos: una amb l'Enric Gràcia que és el micòleg de la sèrie de TV3 Caçadors de Bolets, una de la recepta i dos del lliurament de premis.